woensdag 30 januari 2013

Dag 14



#30DaysSongChallenge

Dag 14
Een liedje waarvan niemand verwacht dat jij hem leuk vindt. (Eric Corton)

Nou ja, je had het waarschijnlijk niet verwacht.
Of toch wel?
Ik heb een brede smaak dus ik had hier wel van alles neer kunnen zetten in feite.
Maar aangezien ik niet weet wat mensen denken dat ze nou net niet bij mij zouden verwachten, kan ik ook niet verwachten dat er iemand verbaasd is over mijn keuze.
Snap je wat ik bedoel? :-P
Ja dat had ik dus wel verwacht, dat je het snapt.

Gewoon deze dus omdat ie mooi is, had je die aan zien komen?
Alicia Keys vind ik, serieus, één van de beste R&B zangeressen van deze tijd.
En dan speciaal deze single omdat liefde tussen 2 mensen een gevoelskwestie is en niet afhankelijk zou moeten zijn van ras, sekse, stand, milieu, leeftijd, religie of al dit soort bullshit ….. (mijn mening;-))

©José '13



4 opmerkingen:

  1. ja en geweldige zangeres heb er dan zelf een cd van en hij blijft mooi, dus zeer goede keuze wacht maar op de mijne morgenje zal er ook versteld van staan dit verwachte er ook weinig van mij.

    we zullen toch zelf opdrachten moeten gaan verzinnen denk ik.

    Fijne dag nog groetjes Yvon en bedankt dat je mijn photo display zo mooi vindt vindt ik zelf ook wel (ben ik toch weer even van de straat af geweest)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind haar ook helemaal geweldig!
      En ja dat is goed, ik zal eens wat vragen gaan verzinnen! :-P

      Verwijderen