dinsdag 29 januari 2013

Dag 13


Dag 13
Jouw Guilty Pleasure. (Domien Verschuuren)

Om deze vraag moest ik eigenlijk hard lachen, want eigenlijk heb ik die best wel heel veel.

Ken je dat?
Zo'n hele goeie best wel foute plaat die, als er niemand in de buurt is, je keihard mee zingt omdat je ook nog eens de hele bloody tekst uit je hoofd kent!
En dat je dan ook nog van jezelf vind dat je best wel aardig zingt, ja bij tijd en wijlen heel goed zelfs, en dat alle X-Factor-Idols-Draai-je-stoel-maar-om-talenten nog wat van je zouden kunnen leren.
Zit je nu te gniffelen of te lachen, dan heb je waarschijnlijk zelf ook wel een of meerdere guilty pleasures op je repertoire staan.
Zoals Relight my fire, I'm too sexy van Right said Fred, of Wake me up before you go-go van Wham en wat dacht je van Baby van Justin Bieber, nou die laatste gaat zelfs mij te ver! ;-)

Maar deze kwam als eerste in me op dus die plaats ik dan ook maar.

©José '13




8 opmerkingen:

  1. Lekker mee gegalmd met I'm every woman :)

    Mijn guilty pleasure is MARVIN GAYE & TAMMI TERRELL "Ain't no Mountain High Enough", heerlijk als ik alleen in de auto zit... singing out loud!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa! Die is ook helemaal geweldig! In de auto galmt het inderdaad effe lekkerder;-)

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Zeker weten! Vind hem eigenlijk niet eens zo heel erg guilty ;-)

      Verwijderen
  3. he, mijn berichtje van vanmorgen staat er toch niet op zat achter het tablet en meende ook dus dacht even kijken, ja dit is echt fout dit nummer hahaha, maar stiekum inderdaad lekker dansachtig en daardoor leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eigenlijk, echt waar was ik verrast en nieuwsgierig naar je quilty pleasures ik dacht heel echt komt ze met je taime mon non plus, door de Parijse invloeden. Ik had de link al gelegd met het bier ;-)

    Maar deze is ook mooi hoor.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha, nou nee dat vond ik dan weer net niks die Je t'aime moi non plus!! :-P
      Dan vind ik Italiaans toch net weer iets beter klinken. Eros Ramazotti ofzo;-)

      Verwijderen