vrijdag 28 november 2014

Vingers

                                                   #Mijn schrompelvingers met van lieve schoondochter gekregen ring :-)


Deze frisse #MuzikaleVrijdag is het de beurt aan de #vingers, en nu niet gelijk gaan neuspeuteren!

Multifunctionele onderdelen, mits ze tenminste een beetje mee willen werken in deze vochtige koudere periode ;-)

De buigzame onderdelen van onze handen die creëren of scheppen, soms ook omringd zijn door sieraden, zijn onmisbaar in veel gevallen.
We maken er van alles mee – zowel op creatief vlak alsook op werkgerelateerd gebied. Vormen, bouwen, ontwerpen – noem maar op.
De gevoelige toppen zitten vol zenuwen die snelle reacties opleveren als je iets aanraakt, denk aan als je er in snijdt bijvoorbeeld of iets heets aanraakt, je trekt meteen terug.
Plezierige kanten zijn de gevoelens die je iemand anders of jezelf ermee bezorgt, een streling of aai om maar een voorbeeld te noemen.
De bovenkant van de vinger wordt beschermd door je nagels – vaak ook een mooie eyecatcher als ze goed verzorgd zijn.

Waar gaat dit nu weer naar toe zul je denken. 
Eerste gedachte was Triggerfinger, maar die horen jullie waarschijnlijk al vaak genoeg ;-)
Laat ik dan eens iets nagelachtigs kiezen, héél lange nagels.
Nine Inch Nails in dit geval.
Jullie kennen waarschijnlijk wel het liedje Hurt van Johnny – de coverkoning – Cash.
Nou het origineel is dus van NIN en klinkt als volgt …..

 


Fijn weekend weer allemaal en probeer je scherpe nagels eens wat af te vlakken ;-)

©José November 2014


10 opmerkingen:

  1. Mooie ring mooi nummer, thnxx en brrrr volgende week helemaal koude vingers als ik de weermeneer mag geloven...
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thx Thx en Thx ;-) Ja ik vind het nu al waterkoud worden, ben normaal geen koukleum maar zal wel wennen zijn vanaf nu.
      Die weermeneren geloof ik ook niet altijd (hoop ik dan ;-))

      Verwijderen
  2. Om te beginnen wat een leuke ring benzelf gek op sierraden ,verder vind ik dit soort stukjes die je schrijft altijd zo grappig om te lezen ,en oei koude vingers houd ik ook niet van uberhaupt niet van kou .....
    Maar een ding is zeker mijn handen zijn mijn gereedschap,fijn weekend gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik heb eigenlijk bijna nooit sieraden om of aan eigenlijk.
      Dank je wel voor het compliment en nee met koude vingers kun je ook niet veel beginnen, maar volgens mij krijgen die van jou geen kans om koud te worden creatieve bezige bij ;-)

      Verwijderen
  3. Mooie ring! En ik hoor liever Johnny...sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. THX!! Hahaha, ja ga nog ff sorry zeggen ook ;-) Smaken verschillen en dat mag best gezegd worden mevrouw Els :-P

      Verwijderen
  4. Moet opeens denken aan lange vingerkoekjes met zo'n lekker suikerlaagje.
    En dan een kop chocolademelk erbij, om de vingers te warmen :-)

    Bijzondere ring José.

    Groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, of een warme wafel met chocolademelk als je handen half bevroren zijn of vroeger als je uit school kwam .... nostalgie ;-)
      Dank je wel Hilly!

      Verwijderen
  5. mijn eerste gedachte was ook triggerfinger, maar toch maar niet gedaan, haha. Mooi nummer heb je gekozen en wat een onwijs mooie ring heb je om, helaas kan ik er geen om door de FM, was eerder dol op sieraden. mooi verwoord trouwens.

    groetjes yvon die weer eens wat laat is

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zal nog even Camaro van Triggerfinger voor je neuriën dan als eerste ingeving :-P
      Thx!! En nee ik kan ook niet alles om door de knobbeltjes in mijn vingers, shit happens ;-)

      Groetjes late gast :-P

      Verwijderen