vrijdag 21 november 2014

Guilty


Het is weer #MuzikaleVrijdag dus hier komt er weer eentje, lichaamsonderdelen om mee te klappen dit keer #Handen.

En wat kunnen we daar toch veel mee met die twee aanhangsels.
Liedjes in overvloed zou je zeggen, gelijk heb je maar ik ga deze week voor een guilty pleasure gewoon omdat ik vind dat hij een ontiegelijk lekker stemgeluid heeft dat me op de een of andere manier altijd raakt. Of het nou een Ballad is of een uptempo – funky of soulgeluid, maakt me echt niks uit, binnen no-time zing ik snoeihard mee (als er niemand in de buurt is ;-))
Bekendheid gekregen door het winnen van Idols (geen idee de hoeveelste Idols) en daarna steeds meer zijn eigen weg ingeslagen door trouw te blijven aan zijn eigen sound. Dat op zich vind ik al knap, niet meehollen met de meute maar uniek blijven. Guilty of nie, ik hou dur wel van! ;-)

“Keep the soul alive” Boris a.k.a. Bo Saris – Within my hands (helaas niet de officiële clip, maar ---> hier de link  er naartoe ;-))
Omdat we simpelweg niet ALLES naar onze hand kunnen zetten.



Fijn weekend en steek eens een hand uit;
“Sometimes, reaching out and taking someone's hand is the beginning of a journey.” – Vera Nazarian (schrijfster).


©José november 2014

2 opmerkingen: