donderdag 20 november 2014

Verlanglijst-Twijfelaars

Nog geen idee wat er op je verlanglijstje moet komen te staan wat betreft leesvoer?

Mag ik je dan een paar suggesties aan de hand doe die op mij een grote indruk achterlieten in de laatste paar maanden (om het een beetje overzichtelijk te houden ;-))?
Zoals jullie waarschijnlijk onderhand wel weten ben ik voornamelijk thrillerjunk pur sang, dus zal het je niet verbazen dat dit genre de boventoon voert in mijn tiplijstje.

Ik zocht in mijn Leesvoer en kwam tot de volgende lijst omdat deze boeken het meeste indruk maakten - sterker nog - nog steeds in mijn hoofd ronddwalen:



Julia Keller – Onderhuids













 Jodi Picoult – De verhalenvertelster













R.J Ellory – Het kwaad en de rivier












 Karen Rose – Van mij alleen












Jolka – Memento Mori













Lisa Gardner – Aangeraakt













Carla Norton – Langs de afgrond 













Eveline Karman - Verstrikt 













Zomaar random 8 toppertjes ..... waarvan er 1 volgens een zekere schrijfster na uitproberen precies in een schoen past ;-)
Geniet van dit strooigoed, je komt er geen gram van aan! (Gelukkig! ;-))

©José November 2014

 

11 opmerkingen:

  1. Jaaaa mooi lijstje José *bookmarks* Ik verheug mij er enorm op om vanaf 1 januari weer eens wat meer te varieren met diverse genres boeken, ik ga er zeker een aantal van jouw lijstje lezen (Onderhuids en Langs de afgrond).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan ik me voorstellen! Je kiest 2 zeer mooie uit, dat is dan de compensatie van jouw Memento Mori tip ;-)

      Verwijderen
  2. Ik zet ze gewoon allemaal op mijn verlanglijstje/nog te lezen lijst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. thanks voor de tip...zal moeten nadenken...fijne weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alléé zeg, dat is toch gewoon mijn lijstje! :-) thrillerjunk pur sang... heerlijk woord. Dankzij jou al een paar gelezen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En 5 lettergrepen ook nog eens ;-) En ik dankzij jou veel nieuws gelezen, dus dat zit wel snor ;-)

      Verwijderen