vrijdag 15 november 2013

Zonnig

Volgens mij gaan we tussen het gedruis van Phovember door, ook nog aan de gang met muziek … as usual.

In de komende weken, of de komende vier vrijdagen, gaan we aan de slag met hemellichamen.
We houden het bij de vier meest bekende/gangbare anders komen we draad of vrijdagen tekort en er zijn er bij waar ik/we waarschijnlijk nog nooit van hebben gehoord, laat staan gezien ;-)

Maar deze week gaan we het over de zon hebben en die zie ik helaas de laatste tijd niet zo heel veel.
Maar ja dat krijg je in de herfst ;-)
Iedereen houdt van de zon, lijkt me zo, dussss, ik ga meteen over op mijn keuze!!
Zoals ik altijd en overal wel een excuus kan verzinnen voor Pearl Jam (Eddie Vedder ;-)), zo kan ik ook altijd wel iets vinden waar Soundgarden of Audioslave bij past.
Waarom??
Omdat Chris Cornell daarbij zingt!!
Wie?
Chris Cornell, google maar eens wat die man allemaal gedaan/gespeeld heeft, een dijk van een stem die door merg en been gaat soms.
Weet je wat, ik zal even een foto van hem erbij zetten, als je hem niet mocht kennen, dan vergeet je hem nu nooit meer (grinnikt)



Maar goed, een zon-liedje al lijkt het soms een zonsverduistering ;-) van Audioslave – Black Hole Sun …...




©José '13

2 opmerkingen:

  1. Wow die Chris vergeet ik inderdaad nooit meer wat een stuk, wanneer zou ik een beschuitje met hem kunnen eten. Inderdaad een zeer mooi liedje is dit en wat een leuke clip

    Fijn weekend yvon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zal zijn vrouw Vicky leuk vinden als je een beschuit komt mee-eten ;-)

      Verwijderen