donderdag 21 november 2013

Dag 21

What you wore ....

Iets dat ik al decennia verslijt en waarvan eigenlijk altijd wel een of meerdere paren in mijn kast staan.
Vaak zwart, ben nou eenmaal een zwartkijker;-), maar ook ooit met een andere kleurtoevoeging erbij.
Je hebt ze echt in allerlei kleuren en prints.
Lage, half hoge en hoge.
Stof of leer.
You name it they got it.
Je kunt zelfs je eigen paar op hun site ontwerpen en ze dan zo laten customizen.
Waar heeft ze het in godsnaam over hoor ik je denken!!
Nou, dat zal ik je dan snel vertellen.
All Stars of Chuckies (wat jij wil ;-)) van Converse !!
Momenteel in den kast van Uwer blogger, 2 paar half-hoge zwarte (1 paar stof en 1 paar leer, met rode zool) en deze hoge, cadeautje van zoon die al net zo'n all stars tic heeft als Moeders ;-)




©José '13

8 opmerkingen:

  1. Stoere laarzen Jose, ook hier sta ik toch weer niet van te kijken ;-)

    Als je van stoere muziek houdt kan het niet anders zijn dat je ook een stoer wijf bent om te zien!

    Fijne dag
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gave schoenen en zeker in deze uitvoering. Zo er graag op lopen maar helaas, lukt dat niet, ben al blij dat ze tegenwoordig bij van Nieuwenhoven moderne schoenen hebben.

    Groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. THX, ja dat lijkt me niet altijd makkelijk! Niet dat ik puur en alleen op All Stars loop hoor das ook nie goed nie ;-)

      Groetjes terug!!

      Verwijderen
  3. Heerlijk, zo'n item wat zo vaak en veelvuldig gedragen in allerlei vormen, dat je er bijna in zou slapen...deel van je persoonlijkheid en leven. Geen wonder dat je dat gen hebt door gegeven aan je zoon! Lekker, zeer herkenbaar! :) Robert

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik geef me wat door op een dag! ;-)
      Ze zijn inderdaad wel zo licht dat je erin zou kunnen slapen :-P

      Verwijderen
  4. Owww coole exemplaartjes!!! Ben ik ook fan van :-)

    BeantwoordenVerwijderen