vrijdag 16 oktober 2015

P van Paniek!!!!


P van Paniek!


Whaaaaaaa … 
Oké, lichtelijk overdreven maar deze #MuzikaleVrijdag is er een van wikken en wegen omdat heel veel van mijn “helden” een P in hun naam hebben.
Denk aan Pearl Jam – The Peppers – Papa Roach – Paul Weller – Paul Carrack – Puddle of Mudd – en ga zo maar even door …..
Laat ik dan eens een oud schrijfsel uit mijn virtuele kast trekken dat ik naar aanleiding schreef van een liedje dat zowel komisch is als ook wel een beetje triest. Maar zoals je waarschijnlijk wel weet zie ik meestal meteen de humor ergens van in – zie ik meteen beelden voor mijn geestesoog verschijnen en ik kon het dan ook niet laten om er iets over te schrijven natuurlijk ;-)

Band van deze week is: Panic! At the disco – een rockband uit Vegas die het theatrale van deze stad terug laat komen in hun clips, tenminste zo zie ik dat dan ;-)
Het nummer But it's better if you do gaat over een man die het thuis niet zo naar zijn zin heeft, waar de liefde wat ver te zoeken is en hij zoekt de liefde dan maar buiten de deur …... maar of dit nu zo'n strak plan is!?! :-P

Clip:





En mijn (van die meneer dus;-)) beleving van een Lapdance …. Enjoy! (*grinnikt*)

Lapdance………

De rokerige ruimte werpt schaduwen over de sfeervol verlichte dansvloer als ik behoedzaam tussen de dansende lijven door manoeuvreer.
De broeierige warmte maakt dat ik me opgewonden en vrij voel, lekker in mijn vel.
Spiedend kijk ik om me heen en plotseling voel ik een aangename sensatie door mijn lichaam vloeien.
Ik kijk in de meest prachtige hazelnootkleurige ogen, die op me neer zien vanuit een vreemde positie. Ondersteboven aan een paal hangt ze en kijkt me ondeugend aan.

Als door een magneet aangetrokken loop ik dichter naar haar podium en zie hoe haar soepele lijf een is met het RVS. Kleine zweetdruppeltjes parelen over haar gebruinde lichaam als ze weer in een simpele beweging haar bovenlichaam omhoog brengt.
Zonder mijn ogen los te laten klemt ze haar benen strak om de glimmende paal en likt langzaam over haar volle zwoele lippen. Haar caramelblonde haar zwiept zwierig in het rond als ze haar hoofd achterover gooit en me op een wellustige knipoog trakteert.

Ik voel het bloed warm stromen en bedenk me dat ik mijn jeans misschien beter een maatje groter had kunnen kopen.
Mijn ogen zijn gefocust op het heerlijke tafereel op het podium en toch krijg ik een schokje als ze in een snelle beweging haar topje zomaar uittrekt. Ik kijk om me heen en heb het idee dat alleen ik haar naaktheid kan zien. Met een stralende glimlach houdt ze zich vast met één hand terwijl de andere sensueel over haar prachtige rondingen streelt. De kleine rood kanten string is het enige dat nog wat kleur geeft aan het lenige lijf als ze me met haar wijsvinger dichterbij wenkt.

Gracieus glijdt ze nog steeds om haar paal als ze me een stoel aanwijst die op het podium staat.
Intussen zo mak als een lam, neem ik plaats op de stoel en zie hoe ze na een sierlijke draai op haar naaldhakken terecht komt en me met doordringende ogen aankijkt. Mijn bloed begint zich op dat moment op één plek te mobiliseren en de temperatuur lijkt absurde hoogtes aan te nemen.
Haar lijf glimt van het zweet als ze voor me staat. Vanuit het niets heeft ze een fles in haar hand en giet een geurige vloeistof in haar handen. Met uitdagende bewegingen wrijft ze de lotion op haar huid, langzamer op de meer intieme plekken.
Als ze dan ineens in een vloeiende beweging haar laatste restje stof verwijdert, slaat mijn hart een paar slagen over terwijl ze plotseling - zo licht als een vlinder -  wulps op mijn schoot belandt.

Verbaasd kijkt ze me aan alsof ze nattigheid voelt…

Ik zit zomaar voor paal.



©José (oude doos ;-))

Geniet van je weekend en pas op voor vlinders – voor je het weet veroorzaak je een vleugelslag of beter gezegd …. een chaos ;-))






6 opmerkingen:

  1. Schrijven kan je José!

    Een fijn weekend.
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Hilly!! En dat geldt voor jou helemaal! #Woordkunstenaar

      Jij ook een fijn weekend :-)

      Verwijderen
  2. hahaha geweldig weer, fijn wkend!!!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha José, mooi opgebouwd! Lekker leesbaar verhaal in deze grijze herfstdagen. Groetjes van Karin

    BeantwoordenVerwijderen