woensdag 21 oktober 2015

#Boektober - tips nodig?



#Boektober – tips ….

Nog 10-dagen #LeesFeest ;-)

Heb je geen idee meer wat te lezen?
Ik help je graag uit de brand.

Ik las de laatste tijd heel gevarieerd voor mijn doen moet ik zeggen en dat is wel super prettig kom ik achter. Ja, ja al doende leert men, hou ouder hoe slimmer – of mijn kwartje valt wat laat :-P

Enkele boeken die meer dan de moeite waard zijn (volgens mij – smaken verschillen uiteraard!)

*Een emo-bommetje dat me aangreep: 

*De altijd heerlijke boeken van Lisa Gardner
  Haar laatste heet Zonder angst

*Van deze kreeg ik toch een beetje de kriebels:

*JoJo Moyes natuurlijk! 

*Het fris en fruitige thrillerdebuut van:

*David Lagercrantz deed een poging om de Millennium serie een vervolg te  geven; btw goed gelukt


Graag gedaan ;-)
Nu zelf nog iets kiezen uit mijn NTL-lijst ....

Fijne dag en als je in de buurt bent loop eens binnen bij boekhandel Dominicanen in Maastricht - geweldig!!


 

 Groetjes José

5 opmerkingen:

  1. Ik heb nu een prachtboek, de dochters van de bergen maar wel dik aijai en nog maar 10 dagen dat wordt dus ook een boekvember want nog 5 dagen moet ik zal ik wil ik :)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha! Je kunt ook nog met Trui meedoen aan boekcember als je er geen genoeg van krijgt ;-) X
      *Gaat googelen op "Dochters van de bergen"*

      Verwijderen
    2. Wow lijkt me een indrukwekkend boek inderdaad Es! Ga hem onthouden :-)

      Verwijderen