vrijdag 9 oktober 2015

O van Oceanen

                           (Bron: Pinterest)

 
O van Oceanen

Goeie #MuzikaleVrijdag allemaal.
Ongelooflijk dat ik al bij de O ben beland! Time flies zeggen ze dan.

Laat ik deze week eens iets rustigs, iets om even bij weg te zwijmelen, kiezen. Gewoon omdat het kan ;-)

Deze artiest barst altijd van de energie in al zijn prachtige/leuke/vrolijke/heartburning liedjes.
De meesten van jullie zullen hem waarschijnlijk wel kennen van de titelsong van de film Jewel of the nileWhen the going gets tough, the tough get going maar hij heeft zoooooooveel meer op zijn kerfstok!! Uiteenlopend en heel erg divers zijn zijn albums en singles, maar zijn stemgeluid is (voor mij althans) onmiskenbaar ….
Van alle Oceanen is deze wel de droogste maar je zou er voor hetzelfde geld zo op weg kunnen glijden ;-)
O van Onzin was waarschijnlijk toepasselijker geweest voor mijn gezwets.

Billy Ocean heb ik het over, maar dat had je misschien al geraden.
Dit speciale nummer maakt mij op de een of andere manier altijd wel een beetje melancholisch al heb ik geen idee waarom. Zou er zo mee kunnen janken maar ook van de ene op de andere minuut plotseling (hint;-)) uit volle borst mee gaan blèren (als niemand het hoort verder ;-)).

Van het gelijknamige album de titelsong en ik vind hem echt – echt geweldig. 
En ik schaam me daar niks voor hoor! Lekker puh! ;-))






Geniet van je weekend en als je Suddenly een raar geluid hoort dat de ether verstoort dan ben ik waarschijnlijk uitermate hard aan het meezingen;
*Raadt oordoppen aan in de Midden-Limburgse contreien*

©José Oktober 2015

8 opmerkingen:

  1. Haal je zangkunst maar boven water José, ik zal eens goed luisteren:-)

    Geniet je weekend met plotseling van die hele mooie momenten!

    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, nee dat wil je echt niet horen Hilly!! ;-)
      Jij ook een heel erg fijn weekend! :-)

      Verwijderen
  2. Ik hoor je bijna tot hier en ik ben van Belgisch zuid Limburg

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha!! Maar dan kunnen we elkaar sowieso verstaan ;-)

      Verwijderen
  3. Heb mijn oordoppen in en er zit nog ene stoorzender die er tussendoor komt, haha geweldige keuze weer Josè en mooi verwoordt.

    Fijne dag Yvon...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, ja soms kom ik zelfs door je oordoppen heen hoor ;-)
      THX!!!

      Jij ook een fijne dag ...

      Verwijderen