zondag 3 mei 2015

Beter laat dan nooit


Je had hem waarschijnlijk al gemist (of niet natuurlijk ;-)) maar mijn #MuzikaleVrijdag kwam er even niet van door allerlei bezigheden zo links en rechts.
En net nu het thema #Blues was en ook nog het jaarlijkse Moulin Blues in ons durpke weer van zich liet spreken.
Al 30 jaar heeft Ospel de Blues in zijn hart gesloten en terecht. Een gezellig, muzikaal 1e weekend van Mei vol plezier – bekende gezichten en een beetje bier :-P
Veel grootheden betraden het podium en voor 30 jaar muzikaal verleden kun je de site eens bezoeken als je zin hebt - Talk of the town – waar een klein dorp Europees zwaar meetelt!

Speciale momenten en herinneringen genoeg maar ik hou het voor nu even op Joe Bonamassa – gitaarHELD!!
Hij speelde een cover van ZZ Top's Just got paid en dan zakt je onderkaak een stuk …. Amazing!!

Geniet en proef een stukje Ospel op wereldniveau - Moulin Blues





Geniet van je zondag en leave your blues behind ;-)

©José Mei 2015

(P.S. Ik kom snel weer bijlezen maar soms zijn er nu eenmaal dingen die voorrang willen ;-))

5 opmerkingen:

  1. meer dan goed gemaakt die vermissing!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beter laat dan nooit josè en de wereld vergaat gelukkig niet als je de muziekvrijdag een keertje overslaat. Geweldige keuzen, lang leve de blues

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. LOL, nee dat snap ik dat de wereld niet vergaat. Zou mooi zijn als dat in mijn handen lag ;-) Maar kon de Blues toch zeker niet overslaan!! :-P

      Verwijderen
  3. Het lijkt wel op Rock Werchter zo :-) ook een klein dorp met een festival elk jaar (mijn howetown). Naar de muziek luister ik niet want Blues, uh uh, niet voor mij ;-) x

    BeantwoordenVerwijderen