zaterdag 22 maart 2014

Lucky me 2.0.


Het lijkt voor mij wel de maand van de verrassingen …..........

Ken je dat gevoel dat je denkt dat je iemand al heel lang kent al heb je haar in real life nog nooit gezien?
Dat gevoel dat je op een zelfde golflengte zit?
Dat je overeenkomsten hebt?
Dat kan je zomaar overkomen in Blogland!

Sommige blogmaatjes stelen per direct je hart, laten je glimlachen, genieten van mooie dingen of uitbarsten in een schaterlach. 
Delen liefde voor muziek, boeken, dingen in elkaar flansen op wat voor crea-manier dan ook, delen links en prachtige foto's en sporadisch hier en daar een recept :-P
Het klikt gewoon op meerdere fronten.

Eén van die megakanjers had een heel erg gave verrassing voor me gemaakt!
Toen ik gisteren thuis kwam lag er een pakje op me te wachten.
Dat pakje op zich vond ik al een superleuk cadeautje! 
Blijkbaar zat ik als een onnozele te grijnzen en ik kreeg dan ook op een gegeven moment van mijn wederhelft de vraag of ik nog van plan was het open te maken …. uhm, nou ja liever niet, ik was bang om de envelop te slopen ;-)






Met chirurgische precisie peuterde ik het geheel voorzichtig los en kijk wat ik vond!!
Een op mij “aangepaste”, zelfgemaakte zakdoekdooshoes (super wordfeud/scrabblewoord ;-))
Helemaal blij mee!! Because Music is my first love!! 



En een superleuk kaartje met mooie/lieve woorden die je hart raken …. dat op zich was al meer dan de moeite waard!
Dank je wel lieve Trui voor de mooie hoes, en vooral voor de personal touch die je er aan gaf!

©One Lucky Devil with a big grinn on her face '14




2 opmerkingen:

  1. Rozeblaadjesrood
    mijn wangen
    blozend van plezier
    dit fijn blogmaatje gevonden
    bloglandgeluk!
    :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zelfs voor een elfje draai jij je hand niet om ;-) GOED!!

      Zingt Happy van Pharrell ;-) x

      Verwijderen