donderdag 10 april 2014

Dripping ...

Ik zag laatst iets heel gaafs op YouTube, ik denk dat wil ik wel eens proberen. 
Het ziet er ontiegelijk simpel uit maar het viel me nog vies tegen.
En een geknoei, maar ja als ik ERGENS goed in ben dan is het wel knoeien ;-)

Acrylverf die je door water te gebruiken, in plantenspuit of al verdund in een beker/flesje in elkaar laat overvloeien, vandaar de blogtitel Dripping ;-)

Enkele close-ups in een collage en het geheel dat in het zonnetje staat te drogen.
Druipend acryl op canvas.

En we noemen hem #SelfDestructive ;-)

 



Knoei en druip voorzichtig ;-)

6 opmerkingen:

  1. Een mens moet zo nu en dan tijd maken om te spelen, een heerlijke knoeiboel werkt bevrijdend vind ik en jij maakt er dan gewoon een kunstwerk van. Super mooi!

    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad bevrijdend, maar de tijd erna heb ik zo'n hekel aan (opruimen) ;-)
      THX Barbara!! :-)

      Verwijderen
  2. Heel leuk om dit resultaat te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Mirjam! Ook heel leuk om jouw reactie te zien!! :-)

      Verwijderen
  3. Ik heb nu een visioen van een ruimte die helemaal onder de verf hangt, van plafond tot vloer ... pogingen om juist te richten met die plantenspuit ... :-) Maar ik vind het resultaat héél geslaagd! Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. LOL, jij hebt gewoon teveel fantasie!! Ik kan best goed richten!! :-P
      Misschien een strak plan om een kliederschort te maken voor mezelf, daar hing meer op dan in de ruimte ;-)

      Verwijderen