vrijdag 7 februari 2014

Overijssel


Denk je aan Overijssel dan denk je ook aan Deventer koek, specifieke smaken die je smaakpalet verwennen.
Maar als we het over muziek hebben kan ik maar een superster noemen, al zou ik me suf zoeken, dan nog zal ik steeds weer bij deze kanjer terecht komen.
En ook al is ze tegenwoordig woonachtig in Hilversum, ze is en blijft een Almelose in hart en nieren volgens mij. Met haar heerlijke spontane uitspraken, nimmer aflatende glimlach en haar variatie aan muziek zal deze dame tot in de eeuwigheid een icoon blijven.
Ilse de Lange natuurlijk!!
Hoeveel woorden moet je aan deze zangvogel besteden?
Geen idee, maar ik vind dat je beter naar haar kunt luisteren dan over haar zwetsen ;-)
Zoveel moois om uit te kiezen! Zal ik dan maar gewoon haar laatste single hier gebruiken?
Lijkt me niet zo moeilijk om al klikkend op YT jouw favoriet te vinden toch?
Oh ja, ze gaat met Waylon naar het songfestival, als ze daar niet wint, of winnen, neem ik aan dat het hele zaakje daar doorgestoken kaart is en zo corrupt als de pest en kijk ik NOOIT meer!! ;-)

Blue Bittersweet … live bij Evers staat op




©José '14

6 opmerkingen:

  1. Zeer goede keuze José, kijk maar op mijn blog. Je had ook het busje komt zo kunnen nemen
    Groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hey, denk je nou echt dat ik op mijn blog slechte keuzes zet? Dach ut nie :-P

      Verwijderen
  2. Oké oké, ik zal voor Nederland duimen dan bij het songfestival :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. LOL, dan duim ik voor België dat ze tweede worden hahaha!
      Ach eigenlijk boeit het me niet eens zoveel, vind het tegenwoordig niet eens meer zo leuk als "vroeger" ;-)

      Verwijderen
    2. Ja vind ik ook, veel te commercieel allemaal. Vroeger als kind was het de enige avond dat ik lang mocht opblijven, toen vond ik het heel leuk, en de liedjes waren ook veel beter. Ofwel worden we toch een beetje oud(er) :-) Wil jij mij aub je adres eens mailen (trui.wellens@gmail.com)? Ik heb iets voor jou :-)

      Verwijderen
    3. Inderdaad, met een blok of vel papier op schoot gaven we dan zelf ook punten alsof we er verstand van hadden ;-)
      We worden niet oud(er), we krijgen meer verstand en levenservaring, dat houdt ons jong!! :-P
      Oeee, nu word ik nieuwsgierig! Mail onderweg! :-)

      Verwijderen