vrijdag 22 augustus 2014

Zwemmen


Deze week in de zomerse vrijdagmuziekjes: #Zwemmen
Een fictief onderonsje in 120 woorden ;-)


Nachtelijk zwemfestijn

'Maar ... '

'Shhh liefje, laat me je elegante voetjes bewonderen.
Ik weet dat dit normaal niet jouw stijl is schatje, maar ik weet zeker dat je er snel aan zult wennen'.

Pruilerig kijkt ze hem aan met haar glanzende ogen.
'Vind je me dan niet woest aantrekkelijker als ik mijn stiletto's draag?'

'Natuurlijk snoezepoes, maar die zijn niet waterbestendig! Wacht, we zullen even testen.'
Hij tilt haar behendig op de rand van het bootje met haar benen buitenboord.
'Klein beetje schuiven nog schat.'

Ze kukelt over de rand en wordt omsingeld door ebbenzwart water.
Maaiend met haar armen probeert ze te zwemmen, maar de energie zinkt gelijktijdig met haar hoop, rechtstreeks in haar ravissante betonnen schoenen.





©José '14

Geen opmerkingen:

Een reactie posten