vrijdag 6 december 2013

Heaven


Heaven …

Een hemels hemellichaam met een veelvoud aan hemelse muziek die door merg en been gaat, een reuzenglimlach op je gezicht toveren of je voeten en hoofd in beweging brengt.

Hemel, niet in de religieuze zin van het woord, maar ons prachtige hemelgewelf.
Niet raar dat we met onze luchtfoto's in de weer zijn altijd, tenminste sommigen van ons ;-)
Want wat is er nu veranderlijker dan het hemelgewelf, het zogenaamde dak van de wereld.
Iedere seconde zit er beweging in, iedere weersverandering laat ons soms adembenemende plaatjes zien, het enige wat we moeten doen is zo af en toe eens ons hoofd in de nek leggen en kijken naar al het moois dat zichtbaar is en ons laat mijmeren over het onzichtbare.
Een heldere nacht met een volronde maan, een met sterren bezaaide winternacht of een gloedvolle zonsopkomst. Gouden randjes aan wolken, een pruilend zonnetje of drijvende luchten in een herfststorm.
Het hemelgewelf in al zijn glorie, veranderend in een split-second, een mysterieus schijnsel in de atmosfeer of een prachtige dubbele regenboog als de zon de waterdeeltjes in de lucht zachtjes beroert.

Hemelse muziek, daar vind ik de stem van Ed Kowalczyk perfect bij passen, zanger van de band Live, maar tegenwoordig meer op de solotour.... Heaven dus;-)





©José '13

4 opmerkingen:

  1. Een onwijs goede keuze José, want dit is echt een schitterend nummer.

    Fijn weekend yvon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weet ik toch, anders had ik hem hier echt niet neer gezet! :-P

      Verwijderen
  2. Ik sluit me helemaal aan ... voor een keer weet ik niet zo veel toe te voegen :-) LIVE, one of my favorits!

    BeantwoordenVerwijderen