vrijdag 12 april 2013

"Shaken, not stirred" .............


#Welk James Bond liedje is jouw favoriet?

Eerlijk bekennen?
Eigenlijk ben ik helemaal niet zo'n Bond-fan, sterker nog ik geloof dat ik er maar 1 in de bioscoop heb gezien en dat was “For your eyes only”, maar de titelsongs daarentegen zijn over het algemeen best wel meer dan goed.
Ik vind de laatste Bondsong van Adèle ook geweldig, zij verdient sowieso een standbeeld vind ik, maar dat terzijde.
Als je zo het lijstje bekijkt van songs die ooit gemaakt/gezongen zijn, springt er voor mij altijd maar 1 uit. Kippenvel!!
Niet meer woorden aan verspillen, gewoon luisteren naar Gladys Knight met haar gouden strot …..

©José '13



2 opmerkingen:

  1. No, ik ben geen Bond-girl (hihihi), maar Adèle is wel mijn ding.

    Morgen wordt het hier in Maastricht 22 graden, dus als je me zoekt... ik zit op het Vrijthof of Onze Lieve Vrouweplein. Dus... als je in de buurt bent, schuif gezellig aan!

    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dit is ook een super song en zoals je al schreef de liedjes zijn over het algemeen heel goed

    Fijn weekend Yvon

    BeantwoordenVerwijderen