zondag 14 oktober 2012

#PurpleRain ...




Ja ik weet ook wel dat het een soort van bloem is en geen regen, maar nu heb ik wel een mooi excuus om een clip van Prince er onder te plakken :-P

In feite kan ik dus voor geen meter tekenen en dit doek had ik zo vaak "verbrast" en weer overheen geschilderd dat ik het eigenlijk al bij het grof-chemisch-afval wilde zetten;-) Je ziet dat het reliëf heeft, maar eigenlijk is het dus gewoon de tig lagen die er onder zitten die naar voren komen. Op zich vond ik dat wel stoer. Dus per ongeluk maak je iets raars dat er toch wel komisch uitziet.
Ach ja, keeps me of the streets;-)

#PurpleRain dus, maar nu de echte ..... 

©José '12 (doek en tekst)


2 opmerkingen:

  1. Ja José, dat heb ik ook vaak hoor , maar dat is juist het fijne vind ik van schilderen , bevalt het niet hup de kwast er weer over en niemand die het ziet en een beetje relief is juist mooi toch , gebruik jij nooit vernis als het af is ?

    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt helemaal gelijk, in plaats van uitgummen kun je alles over schilderen;-) Het reliëf vind ik inderdaad ook super!
    Ik gebruik wel vernis, van die vloeibare had ik gekocht. Maar ik zag ook vernis-spray staan, eigenlijk net zo makkelijk, alleen geen idee of dat wel goed is .... (heb in de winkel ook vergeten te vragen eerlijk gezegd, te impulsief denk ik;-))

    BeantwoordenVerwijderen