vrijdag 21 augustus 2015

De H van Holadiejee, holadiejoo


De H van Holadiejee, holadiejoo

Tis weer Vrijdag, mijn wekelijkse #MuzikaleUitlaatklep pur sang.
En we zijn aanbelandt bij de H van Holadiejee, holadiejoo – Heuglijk – Holiday – Hoeraaaa – Heimelijk – Hosanna – Holbewoner – Hatseflats – Halve waarheden door Halve zool en ga nog maar even door ….

In het kader van “The 80's are awesome” en shit happens – Karma is a bitch en bad news can turn into good news …. als je maar volhoudt!

Wazig en raar schrijfsel? 
Yup, maar ik kan het nu eenmaal niet anders brengen/schrijven! :-P
Om het dan maar raar te houden koos ik natuurlijk voor Huey Lewis, die is echt nog waziger dan ik hoor ;-)

Huey Lewis and the news – Stuck with you (gave clips heeft hij trouwens – onnozel tot en met ;-))
(omdat je nou eenmaal vast zit aan bepaalde mensen of je wil of niet ….... )




Geniet van een zonnig weekend en als je dit keer alleen al van de muziek geniet en mijn gezwetst even door de vingers ziet ben ik al super tevreden ;-) x

©José Augustus 2015


5 opmerkingen: