donderdag 29 augustus 2019

Way to go ;-)



Desktop

Vurig maar anderzijds ijskoud houdt ze me steeds aan het lijntje, gebonden, vastgeketend in haar blijkbaar onoprechte liefde. Zich koesterend in mijn blinde trouw, was ik overtuigd dat het wederzijds was.
Een geboren leugenaar.
Dat zag ik niet aankomen, tot de dag dat ik haar ophaalde van haar werk. Ik zag het al door de shutters die niet helemaal gesloten waren. Ze was in de tussentijd gepassioneerd bezig hogerop te komen bij haar baas. De oude grijsaard liggend op zijn bureau en zij pogend bovenop hem te klimmen, het zag er enigszins stupide uit. Vooral omdat hij in zijn wellust de enige was die de hoogte in ging, de hemel of de hel, dat zullen we helaas nooit weten....…






 
©José in 120 woorden :-)
Augustus 2019

(Inspiratiebron: Cris Cab - Liar Liar )

2 opmerkingen: