maandag 20 juli 2015

Operatie volharding




Operatie volharding

'Eigenlijk beginnen we daar nooit aan op Uw leeftijd meneer de Jong, maar ze zijn inderdaad uitzonderlijk slecht, zowel rechts als links! U moet wel extreem zwaar werk doen.'

Hij slaakt een diepe zucht en pinkt een traantje weg.

'Ziet U dokter, het is niet zozeer mijn werk, maar mijn vriendin die hier verantwoordelijk voor is. Het enige wat ik haar ooit vraag is 'Just say yes', maar ze vertikt het gewoon!
Duizenden keren ben ik al voor haar op mijn knieën gegaan, op allerlei uiteenlopende romantische plekjes, helaas zonder beoogd resultaat.
Maar ik geef nooit op, wilt U ze alstublieft vervangen door protheses?'

De smekende blik die geperfectioneerd lijkt doet in ieder geval wonderen bij de dokter …...


In 120 woorden ;-)
N.a.v. Just say yes van Snow Patrol





©José Juli 2015

2 opmerkingen:

  1. haha, geweldig dat maakt een maandagmorgen helemaal goed, zo`n knie(val/buiging) hoe je het noemen wilt.

    Groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen