vrijdag 10 juli 2015

De B van Balsamico ....



De B van balsamico

Dat heeft natuurlijk niet veel met muziek te maken die Balsamico, maar ik vond de B van Bernhard wat muffig klinken ;-)
Ook niet met het liedje dat ik deze week kies, ik krijg er niet het zuur van of zo.
Je moet maar denken: Ze is nou eenmaal af en toe niet te volgen dus neem het me maar niet kwalijk met mijn rare gedachtenkronkels.

De B dus op deze #MuzikaleVrijdag.

Je gaat vast even terug in herinnering met dit heerlijke nummer of je bent natuurlijk nog te snotneuzerig om het überhaupt te kennen :-P
De band is een Amerikaanse rockband die in feite al in 1991 ter ziele ging en maar 1, ik herhaal maar één album maakte. Van dat album kwamen er 2 hele singles uit die de hitlijsten bereikten en toen werd het stil …..................................................

Kijk, mooi dat ik nu wel een bruggetje hebt gecreëerd naar desbetreffend super mooi liedje. Eerlijk bekennen, soms word ik er zelfs een beetje emo van, maar dat zegt waarschijnlijk meer over mij dan over het liedje.
En weer geef ik natuurlijk aan dat smaken verschillen maar dit kan naar mijn idee niemand slecht vinden – luister naar de tekst en visualiseer dat je de liefde van je leven de eerste keer in het vizier krijgt/kreeg, wat gebeurt er dan met je? 
Nou!!??? Zeg het dan! :-P

Precies, dan lijkt het of ineens de tijd stil staat, je verdrinkt in een paar ogen of je proeft een sfeer waarvan je de kriebels in je buik krijgt of wat voor gevoel er ook door je hoofd en lijf bliksemt.

Bad English – voor diegenen die slecht in engels zijn – Slecht Engels ;-)
(Ik zet voortaan Naam van de band – Titel van het liedje in een linkje dat je kunt aanklikken want YT is niet altijd blij met het gebruik van mijn/hun clipjes en ze worden ooit rigoreus verwijderd, zoals altijd dus – rode teksten zijn linkjes ;-))






Geniet van je weekend en sta ook een stil bij die kleine herinneringen die een grote impact hadden op je verdere leven – zwijmel ze ;-)

©José Juli 2015

9 opmerkingen:

  1. Dat heb je mooi gedaan dat bruggetje José
    Even stil staan bij het kleine en het grootse zien.

    Have a nice weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had aannemer moeten worden ;-)
      Dank je wel Hilly!! Jij ook een fijn weekend :-)

      Verwijderen
  2. Zwijmelen, zou zo maar op Knuffelrock kunnen staan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Woohoo, ff voor je gecheckt, hij staat inderdaad al op een knuffelrock-cd!

      https://www.muziekweb.nl/Link/JK63198 ;-)

      Verwijderen
  3. Leuk nummer! Niet bekend, maar toch klinkt het bekend.....
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zijn de leukerds, die je denkt al je hele leven te kennen omdat het zo mooi klinkt ;-)
      Dank je wel Hannah!!

      Verwijderen
  4. ah mooie start van de dag...en de B van Balsamico die hou ik erin haha bekt veel beter!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. LOL, wat goed bekt smaakt beter (of zoiets ;-))
      Graag gedaan x

      Verwijderen
  5. Geweldige muziekkeuze en wat weer mooi verwoord, kon het lied/nummer wel, maarcwist de artiest niet.
    Balsamico,*skecht engels, haha

    Fijne zondag yvon

    BeantwoordenVerwijderen