maandag 4 februari 2013

Dag 19




Dag 19
Een liedje van je favoriete album. (Bert van Lent)

Daar gaan we weer, favoriete album?
Ik kan niet zeggen dat ik er een heb.
Maar er van uitgaande dat ik dag 1 begonnen ben met 1 van mijn favoriete songs, kwam er meteen een album op de proppen natuurlijk. 

Ten, het debuutalbum van Pearl Jam.
Krijg meteen weer beelden van Pinkpop 1992 op mijn netvlies en het indrukwekkende optreden dat ze gaven.
Ik was er niet bij maar zat met zoon te kijken naar de tv toen tijdens het nummer Porch Eddie Vedder een stagedive maakte vanaf een kraan. Waanzinnig! #Memorabel
Denk sowieso wel dat het hun beste album is.


©José '13




4 opmerkingen:

  1. Super filmpje had het nog nooit gezien, de muziek vindt ik dan wat minder mij net te ruig, maar de show is geweldig dus toch helemaal afgeluisterd en gekeken en die sprong te gek zeg, gelukkig geen ongelukken erbij want dat had dus ook nog kunnen gebeuren.

    Groetjes en een fijne dag Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel lief van hem dat hij dan meteen vraagt of iedereen okay is, en dat was inderdaad zo. #Wereldband ;-)

      Verwijderen
  2. Erg goede keuze, mee eens dat Ten hun beste album is. Al is hun muziek nog steeds goed. Ik heb ze live gezien op Rock Werchter 2010. Ze vielen me toen helaas wel tegen. Maar misschien wat het de warmte...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker nog steeds een geweldige band en ook van Eddies "nevenprojecten" kan ik wel genieten trouwens.
      Laatst met zoon toevallig PJ Twenty nog eens zitten kijken, echt gaaf om te zien!!

      Verwijderen