vrijdag 11 december 2015

X van Extreem


Ja ik weet dat het fout geschreven is maar mijn #MuzikaleVrijdag – keuze is ook een beetje Xtreem voor mijn doen.
Niets mis met de tekst hoor – maar mijn oren hebben niks maar dan ook (bijna) helemaal niks met Duitse muziek.
Vaag – behoorlijk vaag.
Duits – ik weet het niet hoor maar op de een of andere manier trek ik dat niet echt qua taal voor muziek. Dat ligt absoluut aan mezelf dat snap ik ook wel, het klinkt nooit zoals het naar mijn idee zou moeten klinken.
Maar een uitzondering kan ik wel maken zo af en toe.
Zo vind ik bijvoorbeeld Der Weg van Herbert Grönemeyer heel erg mooi – een te vroeg afscheid tussen geliefden … maar die begint niet met een X zoals je ziet!

Xavier Naidoo wel! :-)
Opdat we nooit ophouden met dromen …..





Geniet van je weekend en droom je droom of probeer hem te realiseren! X

©José December 2015

1 opmerking: