vrijdag 4 december 2015

W van Waterballet


De decembermaand begint voor mijn gevoel erg waterig daarom mijn keuze van vandaag op deze #MuzikaleVrijdag.

Natter kun je ze waarschijnlijk niet krijgen qua band – Wet Wet Wet.
Absoluut een jeugdzonde, een guilty pleasure van heel veel dames die in the 80's het guitige kopje van Marti Pellow vele malen mooier vonden dan hun muziek :-P

Maar als je dan ziet wat de roem met hem heeft gedaan, de drank en drugs en het eeuwige gefeest dan blijft er weinig van die illusie over.
Toch kun je de muziek nog steeds mee galmen uit volle borst! IK tenminste ;-)
Hun laatste single dateert alweer van ergens in het jaar 1997, een eeuwigheid geleden.
Laat ik er dan een kiezen uit een lucky jaar voor mij (en mijn man off course;-)) het geboortejaar van onze zoon – 1987.

Wet wet wet – Wishing I was lucky en dat zijn we nog steeds met hem!! ♥






Geniet van je weekend en laat al dat water je pakjesavond niet vergallen! X

©José December 2015

3 opmerkingen:

  1. Schandalig ,wat dat ik al even niet meer hier ben geweest, sorry ik beloof beterschap, haha

    goede keuze al is hij behoorlijk fout mara toen was het retegoede muziek,nu minder vind ik, haha weer mooi verwoord

    fijn weekend José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa schandalig lekker en fout! Fijn weekeinde
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gelukkig jaar voor jullie, prachtig.

    Fijn weekend
    (ik hoop op een chocoladeletter:-)

    BeantwoordenVerwijderen