zondag 16 september 2018

Living on the edge





Al een eeuwigheid niets muzikaals meer geplaatst.  (En daar baal ik dan weer zelf van!!!)
Checkend mijn YT-Inspiration-Bron (die ik ook al een tijd verwaarloosd heb zo te zien btw ;-)) kwam ik bij deze uit. 
Nou niet echt een lekker zondag-morgen-relax-muziekje voor de meesten denk ik. Maar tegendraads als ik soms ben, kreeg IK er wel iets of wat inspiratie van. Het is dan wel de gekuiste versie, so f*ckin forgive me ;-)


Right … or left

De grip op zijn leven totaal geruïneerd
alles, maar dan ook alles … echt
loopt keer op keer verkeerd
zijn pad lijkt niet langer puur recht

Fucked up, zijn totale aura
verstoten door zijn bendeleden
niet langer meer de alfa
lang genoeg zijn strijd gestreden

Flashsbacks malen door zijn hoofd
welke levens had hij al genomen
wie van zijn existentie beroofd
bloed zou blijven stromen

Gedachten, laatste instrument,
redmiddel, de scene ontvluchten
Verbergen in anonimiteit
een naamloze werkelijkheid








Fijne (zon)dag! :-)

©José
September 2018



6 opmerkingen:

  1. nog steeds een lekker nummer!! Gedicht sluit hier prima op aan. Btw vloeken lucht op....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker weten een lekker nummer! Dank je wel Terry en van dat vloeken maken we gewoon een terugkomend "moet-af-en-toe-kunnen" - opluchtpuntje :-P

      Verwijderen
  2. Tot de rand, de werkelijkheid.
    Kiezen links of rechts...

    Mooi dat je weer muziek plaatste!

    Groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thx Hilly, ik had er ook echt zin in, wordt vervolgd (hoop ik ;-))

      Groetjes terug! xXx

      Verwijderen