zondag 14 juli 2013

Help?!



In het kader van doe eens blond en durf domme vragen te stellen heb ik een vraag die niet rampzalig is, niet ernstig, eigenlijk nog te onnozel om te stellen, maar ik doe het lekker toch omdat ik zo nerdish ben dat ik toch graag een antwoord wil.

Heeft er misschien iemand enig idee hoe het kan dat als ik mijn blog bekijk op een mobiel apparaat zoals een smart-phone of tablet, er geen youtube filmpje te zien is onder desbetreffend blog, terwijl het er op pc toch echt wel onder staat.
Heeft dit misschien iets met instellingen te maken? 

Benieuwd of iemand dat weet, heb me al het apezuur gegoogled maar nog geen antwoord ontdekt :-(

Alvast THX! 

Groetjes José

6 opmerkingen:

  1. Ik heb nog geen antwoord maar eigenlijk nog wat vragen: Heb je de app van you tube op je telefoon?

    En ik weet niet wat voor foon je hebt? het kan met de instellingen te maken hebben

    Mail me anders even terug via het contactformulier op mijn blog, ga ik gewoon even met je meedenken.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op allebei staat een YT app, zonder YT no (internet)life ;-)

      Postduif is onderweg!
      THX X

      Verwijderen
  2. Helaas, ik kan je niet helpen.... wat betreft een mobieltje ben ik nog een digibeet. Ik gebruik hem om te bellen,(méér nog, om bereikbaar te zijn),soms een sms-je of een foto. En dat is het dan wel. Dus voor mij geen internetlife op mijn mobieltje. Veel succes nog met zoeken.....

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is mij ook een klein raadsel, niet dat ik het vaak gebruik hoor op foon of tablet, alles gaat toch makkelijker op een PC vind ik, qua bloggen.
      Maar kan het evengoed niet zo goed uitstaan als ik iets niet snap of weet ;-)

      Evengoed bedankt Toos!

      Verwijderen
  3. Heb je al antwoord of, ik weet dat dylan toen zei dat mijn tablet iets miste om die filmpjes te beluisteren. kan wel you tube filmpjes rechtstreeks bekijken en beluisteren op mijn tablet (samsung), maar zelfs dylan de ict-er kon het niet instaleren want dit was iets wat hij nog niet had meegemaakt. Nu heeft dat joch ook meer verstand van echte pc`s dan tablets, op zijn telefoon kon ik de filmpjes op mijn blog wel zien, zou alleen niet weten welke foon hij heeft zou dat kunnen een gaalxy of zoiets???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ook een Galaxy, die is net als jouw tablet ook van Samsung trouwens ;-)

      En toch weet ik op de een of andere manier zeker dat het iets met blogger te maken heeft, want ik zie voor de rest op alle andere sites of whatever gewoon YT filmpjes. Ik zie de jouwe (op je blogger-blog) ook niet op mijn foon of tablet dus LOL.

      Ach boeiend, dan kijk ik toch niet op een mobiel geval ;-)

      Verwijderen